Išsiskirti iš kitų socialiniuose tinkluose gali būti sudėtinga, ypač jei esate maža įmonė ir turite ribotus išteklius. O turint omenyje, kad dauguma mažųjų įmonių naudoja socialinę žiniasklaidą savo produktams ar paslaugoms reklamuoti, jūsų įmonei tenka dar didesnis iššūkis išsiskirti iš konkurentų.

Vis dėlto jūsų socialinės žiniasklaidos rinkodaros ir prekės ženklo kūrimo strategijos nebūtinai turi būti tik novatoriškos, iesiog turite rasti būdų, kaip išsiskirti savo konkurentų konkrečioje pramonės šakoje, daugiau patarimų rasite  http://www.manomarketingas.lt/category/el-komercija/

O mes pateikiame kelis patarimus, kurie gali padėti jūsų verslui būti pastebėtam ir iš tiesų išsiskirti socialiniuose tinkluose.

  • Pasirinkite tinkamus socialinius tinklus

Užuot iš karto puolę į dalyvavimą visuose įmanomuose socialiniuose kanaluose, skirkite laiko ir ištirkite, kaip jūsų produktus ar paslaugas galima reklamuoti kiekvienoje platformoje. Be to, turite gerai pažinti savo tikslinę auditoriją ir suprasti, kokius socialinius kanalus ji naudoja.

  • Semkitės įkvėpimo iš kitų

Neribokite savęs, bandydami atkartoti tai, ką daro kti. Idėjų ir įkvėpimo ieškokite ne tik populiariausiuose socialiniuose tinkluose.

  • Rekomenduokite kitus, kurie gali padėti jūsų sekėjams

Didelė įsitraukimo į savo sekėjų veiklą dalis – atkreipti dėmesį į tai, ką jie kalba socialinėje žiniasklaidoje. Ar jie ieško ko nors daugiau nei tai, ką galite jiems pasiūlyti? Jei taip, pateikite rekomendacijas dėl socialinės žiniasklaidos paskyros, kuri galėtų suteikti jiems naudingos informacijos, nes socialinių tinklų įtaka turi didelę galią.

  • Sutelkite dėmesį į vaizdinę medžiagą

Kalbant apie dalijimąsi nuotraukomis, didelė dalis žmonių įsimena vizualiai, todėl nepamirškite dalytis ne tik vaizdais, rodančiais, kas vyksta jūsų verslo užkulisiuose, bet ir asmeninėmis nuotraukomis bei vaizdais, išreiškiančiais jūsų prekės ženklo esmę, kad jūsų sekėjai galėtų atpažinti jūsų prekės ženklo veidą.

  • Įrodykite savo kompetenciją naudodami turinį

Jūsų klientai ieško prasmingų žinių, o esant tokiai didelei konkurencijai, galite išsiskirti siūlydami jiems naudingą turinį. Pasinaudokite savo patirtimi ir žiniomis kurdami informatyvius vaizdo įrašus, kurie įkvepia klientus ir atitinka jų poreikius.

Kodėl svarbu administruoti socialinius tinklus?

Tinkamai valdyti socialinę žiniasklaidą yra labai svarbu, kad atkreiptumėte naudotojų dėmesį į savo prekės ženklą. Todėl jums reikia turėti socialinės žiniasklaidos administratorių. Šis asmuo analizuos įsitraukimo duomenis, rengs skaitmenines kampanijas ir stebės bendravimo su klientais tendencijas. Kai  pavyks atlikti šias užduotis, jūsų įmonė bus matoma socialinėje žiniasklaidoje ir sugebės sukurti veidą internete.