Grožio industrijoje nuolat vyksta naujovių lenktynės. Kiekvienas kosmetikos gamintojas nori rasti efektyviausius ingredientus. O kas svarbiausia kosmetikos gaminio efektyvumui?

Kai sakome žodį kokybė, tai reiškia, kad daiktas, paslauga ar kosmetikos gaminys turi turėti mums svarbių savybių rinkinį. Jei šių savybių nėra arba jos silpnai išreikštos, darome išvadą, kad kokybė yra žema arba visai nėra. Visa kosmetika yra funkcionaliai orientuota. Pavyzdžiui, yra produktų, turinčių drėkinančių, maitinančių, senėjimą stabdančių funkcijų. Jei kosmetikos gaminys veiksmingai atlieka vieną ar kitą funkciją konkrečiam asmeniui, tuomet jis gali būti laikomas kokybišku ir nesvarbu, kokia jo kaina ar kurioje šalyje jis pagamintas.

Kiekvienas organizmas yra individualus, todėl reikia ieškoti ne brangiausio ar populiariausio kremo, o tokio, kuris patenkins jūsų odos poreikius. Todėl galime daryti išvadą, kad neteisinga vertinti kosmetikos efektyvumą remiantis tik jos kaina. Grožio priemonės ne visada brangesnės yra geresnės ir efektyvesnės nei pigesnės. Daugeliui pirkėjų tai atrodo priešinga, nes žmonės yra įpratę manyti, kad kuo didesnė produkto kaina, tuo ji geresnė. Dažnai kainos skirtumas tarp pigios ir brangios kosmetikos paaiškinamas tik produkto ir pakuotės kaina. Pati sudėtis neturi didelės įtakos galutinei konkretaus produkto kainai. Mažmeninės prekybos mažmeninė marža, kurią sudaro patalpų nuoma, darbuotojų atlyginimai, rinkodara ir daugelis kitų išlaidų, vaidina svarbų vaidmenį nustatant galutinę kosmetikos ir parfumerijos kainą.

Tačiau būtina įvertinti ir kosmetikos priemonių sudėtines dalis. Odos priežiūros drėkiklis gali būti nebrangus, nes jo darbas yra tik drėkinti, o tam pakanka kelių augalinių aliejų arba silikoninio pagrindo su glicerinu. Bet jei norime gauti daugiau iš kremo – antioksidacinio poveikio ar raginio sluoksnio atstatymo, tada mums reikia didesnio ingredientų sąrašo ir jie turi didesnę kainą.